این روزهای بازار آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بازار آهن در روز جاری شرایطی تقریبا با ثبات و همراه با شیب ملایم افت  قیمت ها را تجربه می کند. بسیاری از کارخانه های تولید کننده با اعلام قیمتهای مشابه آخرین روز کاری هفته گذشته هم چنان سعی به مقاومت در برابر کاهش قیمت ها نشان می دهند و برخی دیگر با کاهش های ناچیزی در بهای اعلامی محصولات خود هم چنان سعی در ربودن گوی رقابت در شرایط سکوت بازارآهن را دارند.

شواهد حاکی از این است که احتمال ثبات قیمت ها و گاها کاهش های جزی در برخی محصولات تنها رویداد این روز های بازار آهن می باشد. چرا که از بعد داخلی مقارن شدن روزهای آغازین ماه جاری  با شب های پر فضیلت قدرو وجود تعطیلات نیمه خرداد ماه تقریبا بازارهای مالی کشور را به حالت نیمه تعطیل درآورده است.

هم چنین در بعد خارجی، بازاریان و جمع کثیری از متقاضیان آهن در انتظار واکنش و تدبیر مسئولان  به اجرایی شدن  فاز جدید تحریم های فولادی آمریکا بر علیه کشور درموعد مقرر می باشند. از این رو تا زمان عملیاتی شدن محدودیت های صادراتی و اقدامات جایگزین مناسب برای رفع این مشکل نبض بازار در دستان سوداگران ارز می باشد و بازی همیشگی افزایش های نجومی در پی اندک افزایش نرخ دلار و حرکت کاهشی لاک پشتی در برابر افت آن تکرار می شود.

نکته قابل تآمل در این است که بسیاری از علما و بزرگان اقتصاد کشور اظهار داشته اند که ارزش واقعی ارز بسیار پایین تر از بهایی است که اکنون بابت آن  پرداخت می کنیم  اما کماکان شاهد عدم مهار کامل نرخ ارز در بازار آزاد و جولان  سوداگران و دلالان در این بازار می باشیم که این عوامل سبب گشته تا بیشترین ضرر متوجه مصرف کنندگان نهایی دراغلب معاملاتشان شود؛ چرا که نوسانات لحظه ای نرخ ارز علاوه بر زیان مالی برای معامله گران آن ها  را نیز وادار به خلف وعده می کند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: